Thursday, February 19, 2009

Isu PeNaMbaHan RM5????????

aku percaya...semua org dah dapat sms dari Mawardi semalam mengenai penambahan fee sebanyak RM5...so sekarang...Fee untuk tournament kite adalah RM30...
RM5 ringgit nie bukan saje2 ditambah tetapi perlu ditambah memandangkan ade budget yang telah lari dari asalnye.....

perlu dihiglightkan di sini.....
hanya HADIAH sahaja ditaja sepenuhnya...
ada sedikit error dlm advertisement aku yg lalu...
jd..aku pohon maaf....
aku tertulis...tournament ini ditaja sepenuhnye
supposed be...
hadiah tournament ditaja sepenuhnye


So disini...aku mewakili Committee Tournament nak memaklumkan...
dengan RM 30...anda semua akan dapat......

1. Bermain Bowling sebanyak 3 Game
2. T-Shirt design khas untuk reunion nie...
3. Minuman (air kotak & air mineral) disediakan
4.plg pntg..jumpe kwn2 lama n spend time 2gether...

kalau ade individu yang ade rase nak sponsor ape2 lagi..amat dialu-alukan..
setakat nie....hanya air yg disediakan...
korg nak junk/fast food ke?
kalo ader request...nnt akan dipertimbangkan...ikut suare majority
bukan pe..aku takut kena tambah budget lg..huhuhu
kalo x de..kite fix ngan fee RM30.00


info terkini...pihak committee juga telah menempah extra T-shirt ...
kerana dijangkakan..mungkin ada yg akan join last minute...
bagi yang belom confirm atau rase nak dtg on that day...
kedatangan anda dialu-alukan...
tapi T-shirt terhad....
First Come First Serve........!!!!


memetik kate-kate hasanul....

"anyhow aku rase 30 ringgit x membebankan sgt kan tuk kite2 yg dah keje...lg pun kite susah nak jumpe ramai2 n buat aktiviti"

No comments: