Tuesday, November 25, 2008

Sepetang With Syed Nahar Syed Abdullah


Pergi bertemu ende Nahar sebelum beliau pulang ke Delhi kali ini adalah satu kebetulan...
hahahhaa...tu la..msg aku secara mengejut lagi...
mula2 igt x dpt p dah....
besa la...bersantai n menyibukkan diri di umah mak cik...
pagi tuh..syed ajak join dier kat Pavillion...
pak cik tu memang..las minute pon leh sopping lagi...
tp x leh..aku nak kena antar mak njang n wa kat Jalan Duta....

Den dalam kol 2 lbh...aku kol syed..nak confirm flite dier...
sbb aku rase nak p jumpa dier kat KLIA....
rancang punya rancang..las-las syed ajak jumpa kat KL Sentral je...
Mas pun on de way....
Mek I lak dok contact2 dr td x angkat2 phone....
so..aku bersiap..terus menuju ke KL Sentral...
janji lam kol 3 lbh...
tp aku sampai dekat kol 4....
besala Key El...jam sokmo!!!

Lepak sekejap je ngan Syed kat Secret Receipi...
ader ar stgh jam je kot...
den..die dah nak kena p dah....
huhuhu..x puas bergosip dan bersenda gurau....
huhuhuhu....syed..nanti balik lg skali..bawakkan aku saree.....



2 comments:

SYED NAHAR said...

weh class ekonomi tu...hahahah..
ampess...gambar pening kepala sebab serabut byk benda tak settle...mek nanti kota ronggeng lagi puas2..ari tu serius tak puas!

Cik Faridah Huda said...

sure...
kiter perlukan lebih mase tok bercanda...banyak cerita x dan nak gossip...heheh